Happy Halloween!

20.11.2018

Už je pár týdnů po Halloweenu a já jsem úplně zapoměla něco sem na blog napsat. Tak teď. Halloweenské šílenství začalo někdy na konci září. Moje kamarádky mě vzaly do Berkeley do speciálního obchodu se spousty kostýmů a tak. Výběr obrovský a k tomu ještě měly obrovské loutky mumie a frankensteina, které se hýbaly a dělaly zvuky. Spoustu domů mělo speciální výzdobu a ta úplně nejbizarnější jsou ty figuríny, které jsou nahoře na fotce.

Když už tu konečně přišel Halloween, ráno jsem se oblékla jako Porpentina Goldstein z Fantastických zvířat (moc to jako kostým nevypadalo) a už v autobuse bylo spoustu studentů v převlecích. Celý den jsem si užívala pozorování, jaké kostýmy lidi mají a některé z nich byli naprosto dokonalé. Po škole jsme s kamarádkama jely do Safeway nakoupit sladkosti a pak k nim domů, kde jsme jedly, koukaly na film a povídaly si. Většina středoškoláků už nechodí koledovat, takže tráví Halloween nějak takhle. Potom mě vyzvedla moje host maminka a šly jsme se projít do čtvrti, kam děti chodí koledovat. A bylo to skvělé. Potkávaly jsme skupinky dětí s báječnými kostými a viděli skvěle ozdobené domy a garáže. Fakt dost jsem si to užila, člověk o tom jen slyší, ale zažít to je prostě neuvěřitelný.

© 2018 Marie v Kalifornii. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky